NASZE DZIAŁANIA W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ.

Drogi Gościu, naszym priorytetem jest aby Twój pobyt w naszym hotelu był bezpieczny.

Przeczytaj więc zanim dokonasz rezerwacji.

W trosce o bezpieczeństwo gości i nasze wprowadziliśmy szereg środków zabezpieczających.

RECEPCJA

  • Umieściliśmy w widocznym miejscu przed wejściem do obiektu i w Recepcji informację o maksymalnej liczbie Gości mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu.
  • Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do Recepcji
  • Pracownicy Recepcji obsługują Państwa w rękawiczkach i maseczkach lub przyłbicach ochronnych.
  • Ograniczamy do minimum czas Gościa przy Recepcji
  • Regularnie dezynfekujemy blat recepcyjny, jak również terminal płatniczy a także klucze do pokoi hotelowych.
  • Udostępniamy możliwość zakupu maseczek ochronnych w Recepcji.
  • Obsługa Recepcji gotowa jest w każdej chwili udzielić Państwu niezbędne informacje na temat funkcjonowania najbliższej stacji pogotowia ratunkowego oraz szpitala i posiada numery kontaktowe do pobliskich placówek medycznych, Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej. Obsługa Recepcji zna również procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem.

POKOJE

  • Pracownicy działu sprzątającego wyposażeni są w maseczki oraz jednorazowe rękawiczki, a także przestrzegają każdorazowej dezynfekcji rąk.
  • Wprowadziliśmy ograniczenia codziennego sprzątania pokoi. Pokoje są sprzątane wyłącznie na życzenie Gościa.
  • Oprócz standardowego sprzątania i gruntownego wietrzenia pokoju po pobycie każdego Gościa, dodatkowo dezynfekujemy szczegółowo wszystkie powierzchnie dotykowe oraz łazienki profesjonalnymi środkami dezynfekującymi.
  • Wprowadziliśmy zakaz używania suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
  • W Informatorach znajdą Państwo potrzebne numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej oraz służb medycznych.
  • Przygotowaliśmy specjalne pokoje służące do czasowego odizolowania osób, u których stwierdzono objawy chorobowe.

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • Wymagamy od wszystkich Gości bezwzględnego stosowania się do obowiązku noszenia maseczek ochronnych w przestrzeniach hotelowych, korzystania z dostępnych dozowników płynu do dezynfekcji rąk oraz zachowywania bezpiecznego dystansu (min. 2 m) od innych Gości.
  • Zapewniliśmy łatwy dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla Gości oraz pracowników. Dozowniki znajdują się przy wejściu do obiektu, wejściu do sali restauracyjnych, części wspólnych hotelu.
  • W pomieszczeniach znajdują się sanitarnohigieniczne instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcji prawidłowej dezynfekcji rąk.
  • Na bieżąco (nie rzadziej niż co godzinę) dezynfekujemy klamki, poręcze, uchwyty, telefony, klawiatury komputerów, urządzenia w pomieszczeniach socjalnych oraz inne, często dotykane powierzchnie.
  • Dezynfekujemy szczegółowo wszystkie toalety w obiekcie (w tym wg zaleceń GIS) z uwzględnieniem powierzchni często dotykanych, m.in.: armatury łazienkowej, drzwi, klamek, włączników, umywalek, desek toaletowych.

RESTAURACJA

Otwarcie restauracji oraz tarasu nastąpi zgodnie z wprowadzeniem kolejnego etapu znoszenia ograniczeń.

  • Wprowadziliśmy ograniczenia w liczbie osób przebywających jednocześnie w restauracji.
  • Wprowadzimy odpowiednie, bezpieczne odległości między stolikami / krzesłami w restauracji.
  • Zrezygnowaliśmy z bufetowej formy serwowania posiłków. Wszystkie posiłki będą serwowane do stolików lub do pokoi Gości.
  • Każdorazowo (po każdym Gościu) dezynfekujemy stoły oraz krzesła.
  • Restauracja jest wietrzona tak często jak to będzie możliwe.
  • Kelnerzy, kucharze, barmani i pomoc sprzątająca wyposażeni są w maseczki ochronne lub przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki, a także przestrzegają każdorazowej dezynfekcji rąk.
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz GIS przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

Wszyscy pracownicy odbyli szkolenie wewnętrzne na temat bezpieczeństwa swojego oraz gości oraz w przypadku postępowania w związku z podejrzeniem zarażenia.

Jeżeli potrzebują Państwo dodatkowych informacji odnośnie rezerwacji możecie się skontaktować z nami pod numerem telefonu : +48 600 918 386 lub +48 575 344 355 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Mamy nadzieję, że działania które podejmujemy wpłyną pozytywnie na decyzję o pobycie w naszym hotelu. Liczymy również na Państwa lojalność wobec naszych pracowników oraz innych gości naszego hotelu, jeżeli zaobserwowaliście u siebie niepokojące objawy zgłoście się do odpowiednich służb aby wykluczyć zakażenie COVID-19.

Zatajenie przed nami waszego stanu zdrowia może narazić wiele osób na nieprzyjemne konsekwencje.

 

BĄDŹMY BEZPIECZNI.